Setkali jste se s nabídkou firmy LYONESS? Máte strach, že je to podvod? Zdá se Vám nevěrohodné to, co jste slyšeli na prezentaci a chcete zjistit, jak je to s LYONESS ve skutečnosti?
LYONESS je projekt na principu síťového marketingu, který je založen na nakupování se slevou u různých obchodníků. Podle toho, že mezi partnery firmy LYONESS patří velké firmy jako je například OMV, INTERSPAR, BauMax nebo teď nově McDonalds a mnoho dalších by se dalo usuzovat, že jde o seriózní projekt.
U všech obchodníků, kteří jsou partnery LYONESS, má každý klient 1 % okamžitou zpětnou náhradu. Není to mnoho, ale za rok to není zanedbatelná částka. Větší částky se dají uspořit na tzv. pozičním kontě, protože tam jde většinou 1-10% z částky za kterou nakupujete a výše závisí na tom u kterého obchodníka nakupujete. LYONESS to nazývá "věrnostní výhoda" ale nejsou to peníze které máte okamžitě k dispozici. O využití pozičního konta v systému LYONESS se dočtete níže.
Každý klient LYONESS vydělává 0,5% z nákupů přímo zaregistrovaných klientů a stejná částka u nepřímo registrovaných klientů, t.j. ob jednu linii. Ani zde nejde o nijak závratné sumy, ale jak se říká: "na ulici to nenajdete". Hlavním zdrojem příjmů by ale měl být systém pozic.
Příjmy, o kterých se mluví v marketingovém plánu, vypadají velmi zajímavě a plynou z tzv. vyhospodařování pozic. Ty lze získávát jednak nákupem z částky na tzv. pozičním kontě (popsaném výše) nebo zaplacením záloh na nákupy. První možnost získávání pozic je ale velmi zdlouhavý, jelikož ani v případě věrnostní výhody (jak LYONESS částky jdoucí na poziční konto nazývá) většinou nejde o nikterak vysoké částky, s vyjímkou několika málo obchodníků, u kterých většinou nenakupujete běžně. Z toho je tedy jasné, že slibovaného výdělku můžete dosáhnout jedině tak, že Vy i lidé ve struktuře pod Vámi budete získávat pozioce předem tzv. zaplacením záloh, což jsou částky v řádu desetitisíců. Otázka ale je, zda se vyplatí takto velké částky platit předem a zda se Vám tato částka vrátí? Do LYONESS jsem se le zaregistroval, abych získal odpověď mimo jiné na tuto otázku. Pokud máte zájem o mé aktuální postřehy, tak se můžete podívat na mé zkušenosti s LYONESS.
Pokud s LYONESS máte nějaké zkušenosti, tak budu rád, když mi zašlete svoje postřehy na e-mail marek@bliz.cz . Vaše postřehy zde uveřejním. Jedna z potřebných podmínek pro zveřejnění je uvedení svého jména i e-mailové sdresy. Působí to tak důveryhodněji, protože je to názor člověka, který si za svým názorem stojí. Další výhodou je, že člověk, který se s LYONESS setkal a chce se poradit s někým, kdo má s LYONESS zkušenosti, tak může využít uvedené e-mailové adresy. Třetí důvod je ten, že chci vkládat pouze názory, které mají ověřený původ.